Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο στολίδι Νο2/ Christmas Ornament No2











Χαίρεται!
Photobucket

Ήδη έχετε δει τη Ρηνούλα!  Ναι, αυτό είναι το όνομα της δεύτερης χήνας μου!
Θα τη γνωρίσετε καλύτερα στα videos που ακολουθούν, όπου θα δείτε και τη "γέννησή" της!
Δεν της αρέσει να αναφέρομαι σε "κατασκευή" της αλλά σε "γέννησή" της. Όπως λέει και η ίδια: "Η Sofi[η πρώτη χήνα μου] έχει κατασκευαστεί... εγώ έχω πλαστεί!" Επιπλέον, λόγω της στεφάνου θεωρεί ότι είναι "εστεμμένη".  Γενικώς "εστεμμένη"...

Ελπίζω να είναι κατανοητά τα videos για να μπορέσετε να φτιάζετε κι εσείς τη δική σας χριστουγεννιάτικη χήνα ή οτιδήποτε άλλο. Την τεχνική, όπως θα τη δείτε, δεν την έχω δει κάπου, τουλάχιστον στο διαδίκτυο, και γι΄αυτό σε κάθε στολίδι που φτιάχνω συνεχίζω την προσπάθεια τελειοποίησής της.

Επίσης, με τη Ρηνούλα συμμετέχω και στην πρόσκληση για την πιο αγαπημένη χριστουγεννιάτικη κατασκευή http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html   Ήτο επιθυμία της Ρηνούλας: "Γιατί η Sofi πήγε σε διαγωνισμό και όχι και εγώ; Εγώ εξάλλου είμαι η "εστεμμένη"". Καταλαβαίνετε...










ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
με υγεία και χαρά!





2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...