Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝ




"ευρήσετε Βρέφος εσπαργανωμένον 
εν τη Φάτνη"




Οι άγγελοι αναγγέλουν στους ποιμένες ότι
 "ευρήσετε Βρέφος εσπαργανωμένον 
εν τη Φάτνη"(Λουκ. β', 11)

Οι βοσκοί για να έχουν απλή και ταπεινή ψυχή 
δεν δίστασαν να δεχτούν το μήνυμα.




Και τέτοιες ψυχές, άδολες και απλές έχουν μόνο τα παιδιά!
Αυτό  εύχομαι σε σας!


Αυτό το προνόμιο της ταπεινής ψυχής!
Χαρείτε το, φυλάξτε το, ως κόρη οφθαλμού, 
ως τα βαθειά γηρατειά σας!
Για να ζούμε Χριστούγεννα!

***
Να εύχεστε το ίδιο και για μένα. 
Δέσποινα

***


Υ. Γ. Το πιο πάνω δωράκι θα πάει σε όποιον μου χτυπήσει πρώτος 
την πόρτα των σχολίων μου για τα κάλαντα!
Δεν ξέρετε πού μένω;  Εδώ πιο κάτω, στα σχόλια... Ο πρώτος...







6 σχόλια:

  1. Τέλειο, όπως πάντα! Τώρα είναι δικό μου; ΚΑΛΗΝ ΕΣΠΈΡΑΝ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗ ΘΕΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤ' ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΣΑΣ...... ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι δικό σας κ. Ανδρέα! Χρόνια Πολλά, κάθε καλό στο σπίτι σας!
      Θα σας το στείλω μέχρι το βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα Δέσποινα να περάσεις μαζί με τους αγαπημένους σου... γεμάτα από αγάπη, ελπίδα, υγεία, αισιοδοξία!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΠΡΩΤΗ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x


    (⁀‵⁀) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*””*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫
    ★enjoy the holidays AND Happy New Year★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ονειρικο , μαγικο σε φιλω λατρεμενη μου φίλη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...