Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Νωρίς τα Χριστούγεννα!!!



Καλησπέρα σας


Σήμερα, θα σας δείξω μία πολύ εύκολη, μία πανεύκολη χριστουγεννιάτικη κατασκευή.   Όπως καταλαβαίνετε έχω αρχίσει νωρίς-νωρίς  να μπαίνω σε χριστουγεννιάτικη διάθεση...  Ένα αστεράκι λοιπόν θέλω να σας δείξω, που φτιάχνετε μέσα σε 15 λεπτά.





.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.



(από τον πάγκο των χριστουγεννιάτικων κατασκευών μου)

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.



Χρησιμοποίησα ως βασικό υλικό τον εσωτερικό κύλινδρο χαρτονιού από ένα ρολό χαρτιού υγείας!  Το έκανα επίπεδο, πιέζοντάς το με τα χέρια μου, και  έβαλα σημάδια ανά 1εκ. στις δύο άκρες.  Τράβηξα τις γραμμές μου και έκοψα με ψαλίδι.  Θα χρειαστώ τρεις ροδέλες του 1εκ. για κάθε αστέρι.  Άρα, με κάθε ρολό μπορώ να φτιάξω τρία αστεράκια!



Το χαρτονάκι είναι ήδη τσακισμένο στις δύο άκρες του (1), και συνεχίζω να το τσακίζω.

Πρώτα θα το κάνω τετράπλευρο (2).  Θα πιέσω το χαρτονάκι προς τα μέσα μέχρι να ενωθούν οι δύο αντικριστές ακμές-τσακίσεις.  Βαστάω σταθερά στο σημείο που ενώθηκαν οι τσακίσεις, στο κέντρο, και ισιώνω με τα δάχτυλά μου δεξιά-αριστερά, μέχρι να τσακίσει το χαρτί και προς την άλλη κατεύθυνση.  Ανοίγοντάς το θα είναι τετράγωνο.

Συνεχίζουμε, διπλώνοντας κάθε πλευρά του τετραγώνου στη μέση και προς τα μέσα (3,4).  Αυτό γίνεται εύκολα αν ενώνετε κάθε φορά δύο γειτονικές ακμές και συγχρόνως τσακίζετε την πλευρά προς τα μέσα.  Στο τέλος θα μοιάζει σαν αστεράκι με 4 ακτίνες (5).

Κάθε ακτίνα από τις 4 του αστεριού έχει δύο πλευρές.  Ενώνετε και κολλάτε τις πλευρές μιας ακτίνας και κάνετε το ίδιο και για την απέναντί της.  Έχετε ένα τετράπλευρο με δύο "αυτάκια". Πιέστε τα "αυτάκια" προς τα μέσα για να μοιάσει το σχήμα του τετραπλεύρου με ρόμβο (6). 



Χρειάζεστε τρία τέτοια κομμάτια. Ενώνουμε τις ακμές των ρόμβων στο κέντρο και τ'  "αυτάκια" ανά δύο.  Αν όλα είναι καλά κολλάμε.  Πρώτα στο κέντρο και μετά στις άκρες.

Αφού περάσει λίγη ώρα διορθώνουμε το σχήμα, πιέζοντας απαλά με τα δάκτυλά μας τις κορυφές, ώστε να έχουμε τους έξι ρόμβους-ακτίνες που σχηματίστηκαν ισομεγέθεις.




Όταν στεγνώσει η κόλλα τότε μπορούμε να το διακοσμήσουμε με glitter, χρησιμοποιώντας ξυλόκολλα ή κόλλα σπρέι.  Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε  ό,τι άλλο στολιδάκι θέλετε.  Θα χαρώ να το προσπαθήσετε.  Είναι πανεύκολο ακόμα και για παιδιά.






Καληνύχτα σας 
και 
Χρόνια Πολλά, Πολλά, Πολλά, Πολλααααααά
σ΄ όσους γιορτάζουν αύριο...







7 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δέσποινα , ωραία η χριστουγεννιάτικη διάθεση σου και φυσικά όμορφο το αστέρι σου!
    Καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ εντυπωσιακό κι ούτε που σου περνάει από το μυαλό από τι είναι φτιαγμένο!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ και θα το κάνουμε με τα εγγονάκια μου παρείτσα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινα πάντα οι προτάσεις σου είναι άκρως ενδιαφέρουσες,καλόγουστες και εφαρμόσιμες.
    Σ ευχαριστούμε πολύ που τις μοιράζεσαι μαζί μας!
    Φιλάκια πολλά και Καλή χριστουγεννιάτικη αρχή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανεμορφο Δεσποινα μου και φυσικα τρεχω να το καταχωρήσω σαν πρωτη κατασκευή στο χριστουγεννιατικο πανηγύρι του 2014 νασαι καλα γλυκεια μου να μας ξεσηκώνεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πςςςς ούτε που πήγε το μυαλό μου ότι είναι από κύλινδρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...