Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικο τσαγερό-στολίδι!




Χαίρετε!

Ένα μικρό στολίδι μπορεί να ξεκινήσει για πολλούς λόγους! Μπορεί να έχω κάτι, ένα πραγματάκι, από παλιά, και ψάχνω τι να το κάνω ή έχω μία ιδέα, ή είδα κάτι πολύ όμορφο, και ψάχνω με τι να το φτιάξω!  Εδώ, δεν θυμάμαι τι προηγήθηκε: η ιδέα ή αυτό που κρατούσα κάποια στιγμή στα χέρια μου...  Το αποτέλεσμα ήταν ένα μικρό τσαγερό!

Πώς σας φαίνεται;







Το μικρό αυτό στολίδι το στέλνω με αγάπη στο stars and icicles!!!

Εγώ συνεχίζω σε μία ακόμα μικρή τσαγιέρα... πιο χαρούμενη!




Αλήθεια, τί χρησιμοποίησα;  Περιμένω ιδέες!!!

Καλό σας βράδυ!





3 σχόλια:

  1. Δε σε πιστεύω!!!!!
    Με έμαθες να αγαπώ τα χαρτόκουτα , τώρα θα φτιάχνω και τσαγιερά από λάμπες;
    Γιατί για λάμπες τις κόβω και από αυτές έχω μπόλικες!!!!!!!!!
    Καλή χρονιά Δέσποινα μου!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί καταπληκτικά στολίδια!!!!!!!!!!!!!! Κι εγώ λάμπες πιστεύω ότι είναι και σαν την Ρένα, έχω μπόλικες φυλαγμένες!
    Καλή συνέχεια και καλή χρονιά σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...