Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικο ρολόι! / Making Christmas clock!





Καλησπέρα σας!



Σε προηγούμενη ανάρτηση σας είχα δείξει ένα χάρτινο ρολόι και σας είχα υποσχεθεί τα σχέδια και βοηθητικό video.  Σήμερα, θα κρατήσω την υπόσχεσή μου εν μέρει, καθώς, θα σας δώσω τα σχέδια και video για ένα ρολόι, όχι όμως για εκείνο που σας είχα υποσχεθεί, αλλά για ένα  λίγο πιο απλό.  Σκέφτηκα να κάνω αρχικά κάποια πιο απλά χάρτινα στολιδάκια, και αργότερα ίσως τα πιο πολύπλοκα.

et voila!


Εδώ, δεν έχω βάλει κάτι περισσότερο από το χαρτί. Ο επιπλέον στολισμός, για κάποιον που θα θελήσει να το φτιάξει, θα μπορούσε να είναι λίγο glitter στις ακμές,  ένα στεφανάκι στην κορυφή, οτιδήποτε θα του άρεσε ή θα ήθελε... για να το κάνει πιο χριστουγεννιάτικο!!! Στην πρώτη εικόνα, πάνω-πάνω, έχω βάλει κι εγώ το κάτι τις μου...

<<<>>>

Τα σχέδια είναι αμέσως μετά.  Έχω χρησιμοποιήσει  autocad και photoshop για το σχεδιασμό, και η "ταπετσαρία"  είναι σχέδιο του William Morris.  Βρίσκω τα σχέδια του πολύ "χριστουγεννιάτικα", και τα έχω βάλει και σε άλλα χάρτινα στολίδια που θα σας δείξω... εν ευθέτω χρόνω! 




Το σχέδιο του W. Morris

Σας δίνω δύο ελαφρώς διαφορετικές χρωματικές εκδοχές, για να διαλέξετε όποια σας αρέσει περισσότερο, και να την εκτυπώσετε!!!  Εκτυπώστε σε χαρτί Α4 των 160-180γρ. Μετά από κάποιες δοκιμές κατέληξα ότι το ρολογάκι δείχνει καλύτερο όταν κατά την εκτύπωση γινόταν μία σμίκρυνση 10-15%. Δηλαδή, δεν ήταν στο 100% η εκτύπωση, αλλά εκεί στο 85%. Μπορείτε να κάνετε μία δοκιμή  σε Α4 ασπρόμαυρη, και αν σας ικανοποιεί το μέγεθος και η ανάλυση προχωράτε στο έγχρωμο.
  
<<<>>>

Το video!!!






Αν κάτι δεν είναι κατανοητό, ευχαρίστως να απαντήσω σε ερωτήσεις μέσα από το χώρο των σχολίων. Θα χαρώ να το προσπαθήσετε, και αν θέλετε  μου το δείχνετε!


Πάω να συμμαζέψω!!!

Καληνύχτα σας!






2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...